مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 دی 1402 ساعت 15:202024-01-05سياسي

مکتب حسینی حاج قاسم با ترورهای کور متوقف نمی شود


دشمنان این ملت و کشور بدانند با ترورهای کور راه و مکتب حسینی حاج قاسم سلیمانی عزیز متوقف نمی شود و مردم ما منسجم تر و مقاوم تر در این مسیر حرکت می کنند.

- ایسنا/گیلان استاندار گیلان گفت: دشمنان این ملت و کشور بدانند با ترورهای کور راه و مکتب حسینی حاج قاسم سلیمانی عزیز متوقف نمی شود و مردم ما منسجم تر و مقاوم تر در این مسیر حرکت می کنند.

اسدالله عباسی امروز، 15 دی ماه در حاشیه راهپیمایی مردم شهیدپرور رشت در محکومیت جنایت تروریستی در گلزار شهدای کرمان که بعد از نماز جمعه برگزار شد، در گفت و گو با خبرنگاران عنوان کرد: مردم می دانند اندیشه و راه حاج قاسم سلیمانی که برگرفته از مسیر و مکتب سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع) است، هیچ گاه بسته نمی شود و دشمنان هم با جنایات و ترورهای کور نمی توانند این مسیر را تغییر دهند.

وی عنوان کرد: حاج قاسم خود نماد و عامل همبستگی این ملت است و هر روز که می گذرد این مسیر را مقتدرتر و توانمندتر و با ثبات تر ادامه می دهیم و به قله نزدیک شدیم.

نماینده عالی دولت در گیلان تصریح کرد: در مسیر و مکتب حسینی ناامیدی و خستگی جایی ندارد و در سایه رهبری داهیانه مقام معظم رهبری، راه و مکتب شهدا و امام راحل و شهید سلیمانی ها تا نابودی و زوال دشمن ادامه می یابد و مردم جشن پیروزی را شاهد خواهند بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مکتب حسینی حاج قاسم با ترورهای کور متوقف نمی شود

مکتب حسینی حاج قاسم با ترورهای کور متوقف نمی شود